Reagált az Allegro a GVH vádjaira
A hatóság szerint gondok lehetnek a lengyel e-kereskedelmi cég árgarancia rendszerével, a vállalat elemzi a helyzetet, de mindenben együttműködik a GVH-val.
A hatóság szerint gondok lehetnek a lengyel e-kereskedelmi cég árgarancia rendszerével, a vállalat elemzi a helyzetet, de mindenben együttműködik a GVH-val.
A szervezet vélhetően megtévesztette a fogyasztókat, amikor az energiaitalok felelősségteljes fogyasztását népszerűsítette.
A versenyhivatal azt gyanítja, a forgalmazó cég nem tudja bizonyítani, hogy a kozmetikai balzsamok gyógyhatásúak. Ráadásul a cég egy facebookos „szakértői egyesülettel” is népszerűsítette a termékeit.
Hogyan lehet áthárítani egy adót, amit nem is neki kell megfizetnie?
A fogyasztóvédők azért perelték be a techóriást, mert nem volt elég a Google-fiókban csak egy helyen kikapcsolni a helyadatokat.
Átverős hirdetéseket jelentetett meg a kormánypárti médiacsoport központi cége, a Mediaworks. A hirdetések gazdája 800 millió forintos bírságot kapott, a Mediaworks vállalta, hogy az egész cégcsoport hirdetési gyakorlatát rendbe szedi.
Egy brit segélyszervezet perrel fenyegette meg az áruházláncot, bár nem csak ők érintettek.
Ha a keresetet elfogadják, súlyos összegeket fizethet az energiaital-gyártó a fogyasztók megtévesztése miatt.
10 millió forintra bírságolta a Gazdasági Vesrenyhivatal (GVH) a Lyoness Hungary Kft.-t és a Lyoness Holding Europe AG-t megtévesztő reklámok miatt.
A GVH megbírságolta a felszámolás alatt lévő Malévet egy régebbi reklámja miatt.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 7 millió forintra bírságolta az Oriental Herbs Kft.-t, mert a cégnek az általa forgalmazott teák és a teakeverékek gyógyhatására vonatkozó egyes tájékoztatásai alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére.
A magyar Wizzair is szerepel azon a listán, amelyet az Európai Bizottság várhatóan ma tesz közzé azokról a légitársaságokról, amelyek honlapjaikon közölt információkkal megtévesztik a vásárlókat - értesült a Népszava.
Ötmillió forintra büntette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Bakker-Holland Hungary Virágküldő Kft.-t, mivel a csomagküldő vállalat megtévesztette a fogyasztókat, nyereményjátékai, valamint az ügyfeleknek kínált ajándékok révén – közölte a GVH.